Men fan, jag drack inte nog mycket för att glömma hela lördagen..

Helt plötsligt när jag tvättar händerna på jobbet slår det mig..fan, jag värvade väl en spelare till korplaget i lördags?

Jo det stämmer..Sälen fick jag väl också att spela eller hur gick det med honom?

Målisen fick jag att skriva på för en säsong till det vet jag..han slipper betala någon avgift och får 1 match ute..men var det inte något mer..FAN! Om vi hamnar i Vårberg var kravet att han skulle köpa kläder för 1500 spänn..åt mig..med mina pengar..får fan hoppas att jag får lägga in veto iaf...

Och hur kommer diskussionen om att köpa kläder upp en sportdiskussion? Jag behöver läggas in..är jag bara en smygbög ändå? Jag har en sjuklig fascination för melodifestivalen och i lördags fingrade jag på Magnus Carlssons singel "Live forever"..tänkte..den här är ju ganska bra..till slut valde jag Säkert iaf, men..fan...tänk bröst, tänk bröst..

Ångesten blev visst en dag sen den här veckan..

Nu måste jag nog överkompensera och sätta mig på en sportsbar med brynjan på överkroppen..dricka öl, spilla över hela bordet och ropa "Visa pattarna" så fort en servitris kommer förbi...

Kommentarer
Postat av: Blue

Hahaha, ja men du!!!
Kom vi inte överens om att du skulle bli bög ett tag för att kunna få till det lite i sänghalmen???

Alltså missförstå mig rätt nu. *asg* Jag menar att du ska säga att du är bög så att brudarna vill omvända dig bums.... Inget annat... vad tror du om mig. *ler*

Postat av: Jerk

Fast tänk om T på jobbet börjar stöta på mig då? Blir lite..eeh..konstigt.. :)

2007-03-19 @ 23:47:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback