Om man skulle ta sig ett litet rus kanske..

Idag när jag gick över bron vad det nog första gången som jag inte kände ångest inför matchen (ett egentligen illavarslande tecken) istället var jag mest orolig över magen..skulle den hålla ihop under två timmar..allt jag hade ätit var en kokt med bröd och en grillad med bröd..

Precis när jag satt mig ner kom ett duggregn..kul..satt som sagt inte under tak..mina solbrillor kändes väldigt malplacerade..matchen i sig var pissdålig..domaren var dålig, linjemannen på södra var en katastrof och Bajen var inte bra de heller..men de vann..efter ett mål i 91:a minuten...helt perfekt och lyckoruset var totalt..tänkte nästan krama den vackra tjejen i dreads till höger om mig..men eftersom jag tänkte blev det inte av...

När jag gick hem mötte jag chefen, som också varit på matchen..

Tänkte ett tag jag skulle käka falukorv och makaroner..det blev pizza istället...

Iaf glad att jag tog mig ut till matchen...kändes skönt...blev lite piggare..ingen ångest över gårdagen..betyder det att den var misslyckad?

Ringde mor och grattade på hennes födelsedag...

Pratade med dotra..hon tittade på hockeyfinalen..på torsdag kommer hon igen..ska bli så skönt..vi ska till Bajen-shopen..när jag sen pratade med hennes mor började hon spela fotboll inomhus...jag blir så stolt..fast sen visade det sig att det blivit en miss i kommunikationen mellan dotras mor och mig..jag kommer inte ha henne en vecka i augusti...surt...får trösta mig med att jag kan se Bajens match 1 augusti...

Surt är också att jag inte gick och la mig halv tio när jag var trött..nu är klockan ett..kommer bli en jobbig morgondag..eftersom det är första gången jag tagit en tvådagars på väldigt länge kommer jag nog få en natt med kallsvettningar..gissar jag..kroppen är inte så van vid alkohol längre..

Kommentarer
Postat av: Blue

Men Jerk.... det ligger väl i betraktarens ögon? Hur pass mkt snusk jag pratar...??? Hahaha *blink*

Postat av: Vargakvinnan

shit, jag drack i fredags och det var första gången jag blev så bakis tror jag. hela lördagen befann jag mig i dödläge.. huvva. hoppas arbetsveckan blir en bra en!

2007-05-14 @ 10:30:00
URL: http://vargakvinnan.wordpress.com
Postat av: Jerk

Blue: eeh..hur menar du nu ;)
Vargakvinnan: Jag har varit väldigt lite bakis i helgen egentligen..bara seg..och imorse otroligt seg..min arbetsveckan kommer bli riktigt stressig..men men..

2007-05-14 @ 11:33:26
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Linda

Tänkte väl att jag kunde räkna med dig :-)

2007-05-14 @ 19:14:39
URL: http://blogg.passagen.se/lee79

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback