Tung tisdag...

Jag borde gå hem nu..
Idag är inte min dag...mina tankar är så långt bort från arbete som de kan vara...och varje litet bakslag (jobbar ni i samma affärssystem som vi gör på företaget händer det relativt ofta..) känns som ett gigantiskt misslyckande...

Det tidigaste man kan lämna är kl.15...det är väldigt lockande just nu..fast jag kommer antagligen sitta här till kl.18 ändå..

Humöret är rent uselt..det blev lite bättre när mobilen plingade nyss, men samtidigt för det tankarna än längre bort från jobbet...

Jag har hört att det är november ute, kan det stämma?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch och tvi vale vilken äcklig grön!

Jag blev spyfärdig efter tre sekunder.

Loggar ut tills du torkat bort den gröna spyan.

2007-11-27 @ 16:22:33
Postat av: Jerk

Och hur ska du veta om jag ändrat eller inte? ;)
Nu är det så många som ogillar färgen att jag blir sugen att behålla den..

Postat av: beerbelly

hehe klart du ska göra som du vill. Visst är det november. Otroligt mycket med. Ha en bättre kväll.

2007-11-27 @ 19:29:09
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Det blir nog inte mer november än så här tror jag..kvällen dugar iaf :)

2007-11-27 @ 21:41:35
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback