Är det riktigt säkert? Ni skämtar inte bara med mig?

Nu har totalt tre stycken skickat att de addat mig som vän i facebook...TRE!!! Att jag hade så många vänner går över mitt förstånd...det är ju otroligt många..

Med tanke på hur många som ringer mig om vardagarna eller frågar om jag ska med och festa på helgerna trodde jag att jag max skulle få ihop 0.5 vänner (var tredje månad)...

Det här har dock gett mig hybris och därför kräver jag att minst 5 stycken adderar mig som vän innan jag ens kommer att fundera huruvida jag ska ge mig in i facebook-leken...just nu försöker jag ändå klura ut hur Lunarstorm fungerar...

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Jerk, jag kan adda dig =) Fast nu vet jag inte riktigt vad du heter. Och du kanske inte vill ha mig som vän. Men jag kan poka dig heheheh

2007-10-02 @ 23:06:21
Postat av: Jerk

du får leta i bloggen då hittar du mitt namn ;)
Jag måste snart lära mig vad det där poka är..eller inte..det börjar kännas som om det är mer exklusivt att inte vara med nu..

Postat av: Blingbling

Då ska jag leta. Så addar jag dig ikväll =)

2007-10-03 @ 11:12:39
Postat av: Anna

jag blir bara irriterad på facebook. vuxna människor. vad händer med världen?

2007-10-03 @ 11:30:03
URL: http://annass.blogg.se
Postat av: Blue

Men alltså.... du ÄR inte fejsbokad just nu??
Jag kan ju nämligen också skicka en förfrågan ifall du önskar... ;-)
Men å andra sidan... är det så mkt att ha?? jag fattar ju inte särdeles mkt av skiten iaf... men så har jag ju bara hittat tre vänner också... varav den ena bjöd in mig. Eller snärjde kanske jag ska säga... hahaha

2007-10-03 @ 12:53:21
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

Bling: gör det :)
Anna: tja, en massa människor gick på Moderaternas floskler och sen dess har det bara gått utför
Blue: Jag har ju hållit mig hittills..vet inte riktigt varför man ska vara där..känns som det bara blir mer jobb :)

2007-10-03 @ 13:16:31
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

Ja ärligt talat... håll dig för fan undan facebook. Hahaha
Mer jobb... exakt. Men jag hittade en annan vän där nu när jag kollade. Ska bara bli godkänd som vän tillbaka också...
Men Lunar har jag aldrig fattat. Reggade mig en gång i världen för att checka in dotra mi men har glömt mitt användarnamn o lösen o det kvittrar egentligen.

2007-10-03 @ 15:40:08
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Blue

Men iofs nu är vi väl 5 som säger att vi kan tänka oss att ha dig som vän på fb så din hybris kan lugna sig nu och så klickar du på länken och reggar dig. *ler* tjing tjing....

2007-10-03 @ 15:41:34
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Blue

Och bara som lite kuriosa... det verkar som om din blogg har saknat mig... för nu vill den minsann minnas mig.... ;P

2007-10-03 @ 15:42:58
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Blue

Och jag insåg nu att jag visst håller på och spammar din blogg IGEN... sorry....*asg*

2007-10-03 @ 15:43:39
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Blingbling

Jag hittar dig inte inte på FB? Kanske beror det på att jag chansat på ditt namn. Typ att du heter Jerker och sedan ett vanligt efternamn som börjar på E och slutar på sson. Och när jag sökte fick jag upp en bild på Usama Binladen hahahah. Biggest Jerks throughout history heter klubben.

2007-10-03 @ 20:15:06
Postat av: Jerk

Blue:Lunar var iofs ett skämt, vi får se angående FB..
Blue: Det räcker inte med att säga att ni kan tänka er mig som vän. Jag kräver ett mail där det står att jag blivit addad (man kan bli det fast man inte är reggad).
Blue: Det har fixat till sig för mig också..vet inte varför..
Blue: Jag märker det..spamspam :)
Bling: Haha..undrar om jag får vara med i den klubben om jag reggar mig :)...grejen är ju den att jag inte finns på FB, men man kan fortfarande adda och sen har jag fått mail om att jag blivit addad..
Du var helt rätt ute på namnet btw...

2007-10-03 @ 21:04:46
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback