Good news, the Jerk is back on track..

Det är är en dag då jag aldrig borde stigit upp...och det var inte så långt ifrån det heller iofs..
Vaknade innan alarmet gick, trots endast 4 timmars sömn, kändes skönt..drog mig lite i väntan på att alarmet skulle ljuda...sekunden det gick igång slog jag av det, vände på mig och somnade om...kvart över tio tog jag mig till slut upp..hela dagen förstörd..sms:a chefen att jag är "lite" sen...

Gled in på kontoret halv tolv med en pastasallad från Ica i ena näven..bananerna slut i fruktkorgen och ett meddelande om att ringa GKAM ligger på skrivbordet...aldrig har väl självantändning låtit så lockande som just idag...

Vissa dagar ska man bara strunta i..vända på sig och totalt ignorera dem..det känns som om den här dagen är en sådan..ny månad, nytt kvartal..månadsrapporter att göra, fula pp-diagram att framställa...ett självförakt att göda...

Inget bra som hänt då?
Jo, faktiskt..på väg till jobbet fick jag ett sms från Henke Curling som undrade om jag ville hjälpa till att forsla hans båt till vinterförvaring i helgen..slutklämmen är den bästa "Som vanligt ingår en helkväll på krogen efteråt"

Vadå? Nytt liv? inte dricka, leva hälsosamt? Skit i det..gratis ÄR gott..

Kommentarer
Postat av: Stefan

För att inte nämna vilka sköna foton du får den helkvällen som du kan smyga in i ppt-filen för att krydda upp rapporten en smula...

Postat av: Jerk

mja..min ppt-fil har ynka 3 diagram..det kan vara svårt att smyga in bilder i den filen :)

2007-10-01 @ 17:12:26
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blingbling

What, 11:30. Du är ju värre än jag. Vi måste skärpa oss.

2007-10-01 @ 19:32:25
Postat av: Jerk

jo..det var en återgång till gamla Jerker..har klarat mig ganska bra i några månader, men då och då ramlar jag tillbaks i gamla synder..jag har nog skärpt mig (lite) imorgon :)

2007-10-01 @ 19:58:27
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Cliff Hanger

Att bli köpt av sina vänner kan vara rätt trevligt ibland det med...
(Fast jag tror nog ändå inte att du blir "köpt". Du bjuder säkert igen nån annan gång).

2007-10-01 @ 21:38:50
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Jerk

Nej för tusan, inte bjuder jag igen heller..jag hjälper ju honom...precis lika som när man flyttar..att man bjuder på något som tack för hjälpen..

2007-10-02 @ 00:03:43
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback