Jag har sett Charlie Davies scora..

Kände mig riktigt vuxen idag (undra när jag ska inse att jag är 33) när jag istället för att gå till Donken för frukost/lunch/eftermiddagsmellanmål slank in till Cocodrilo och åt en Schnitzel...precis så man ska göra..gå till en spansk restaurang och köpa en dagens...

Handlade lite för kvällens middag..gick hem igen..la mig på soffan och väntade på dagens höjdpunkt...en reservlagsmatch mot BP på Söderstadion...wow...vilket spännande liv du har Jerker...

BP tog ledningen med 2-0....andra målet en mäktig frispark...dock en feldömd sådan...sen gjorde Charlie mål!! Sosseh knorrade in en frispark och Charlie avslutade matchen med att nicka in segermålet...tyckte om Charlies första målgest..springer ut mot hörnflaggan vid norra för att fira...

Annars ingenting gjort idag..kläderna ligger fortfarande ostrukna i IKEA-påsen...lagade iaf middag...i min nya gjutjärnsgrillpanna..fina grillränder på älgbiffen...

Gjorde misstaget att ringa jobbet och kolla hur det ser ut med innebandyn imorgon..nu måste jag nog gå dit..eller så kör jag på semester en dag till och spelar innebandy ändå...vill inte kliva upp för att gå dit..känner ångesten komma krypande nu...

Höjdpunkten för dagen var alltså en B-lagsmatch på Söderstadion i övrigt gjorde jag ingenting vettigt...

JAG VILL HA FLER SÅNA HÄR DAGAR!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

JAG MED! =D han höll på att upprepa sin målgest vid andra målet också, han har väl drömt så mycket om att få göra mål så när han väl gjorde det så var det naturligt att gå till klacken.

Postat av: Caroline

Jajjamensan.. Något måste man väl ha för att få ut alla sina i-landsproblem:)

2007-10-17 @ 14:18:19
URL: http://carolinetallberg.blogg.se
Postat av: Jerk

Annika: Det var nästan rörande att se..får hoppas vi får se målgesten mot Gais också :)
Carro: Fast jag har bara riktiga problem..som vad jag ska äta till middag och sånt :)

2007-10-17 @ 18:42:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Cliff Hanger

Tsss...jag såg Charlies första riktiga mål i Bajen, nämligen det mot Klaksvik. Det du! ;-)

2007-10-18 @ 23:42:47
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Jerk

Midsommardagen va? Jag var också där..faktiskt.. :)

2007-10-18 @ 23:44:08
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback