Lunch klar, endast 5,5 timmar kvar..

Jag överlevde precis fram till lunchen...ett "hej, hur är läget?" från Ulla vid micron och så ett leende från hennes kvinnliga kollega gjorde lunchen bra..nu är jag tillbaks och måste bara börja jobba på riktigt och inte längre sortera mejl...luta mig bakåt och säga "Nja, det gick bra för jaktlaget iaf..jag sköt däremot inget"...

Känns som om jag glömt bort hur man gör...i magen känns det bara oro över att behöva stressa igen...och trisslotten med den enorma vinsten 25 kronor glömde jag hemma så det dröjer minst en dag till innan jag kan skrapa fram tre klöver och kyssa förvärvsarbetandet adjö för gott...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Bra påminnnelse. Jag hämtade ju ut en storvinst (ny lott) igår som jag glömt skrapa. Leende från kvinnor låter kul.

Postat av: Jerk

Leende är alltid skönt..synd att minnet av det bleknar vid åsynen av mejlboxen bara...

2007-10-18 @ 15:05:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback