För att vara en skitdag är den riktigt bra..

Sivan (orka länka) fick mig att inse att det inte är en så grym skitdag ändå..Per är ju på TV ikväll..

Sen blev utvecklingssamtalet inställt eftersom chefen skulle..ööh..han sa att han hade 30 miljoner saker att göra och åkte hem ungefär när samtalet skulle börja..nåja..jag slapp det iaf..behöver jag inte ångesta över det förrän nästa vecka..

Och om 1,5 timme ska jag på spinning..röra på aladåben lite...dagen kanske är okej ändå..så länge jag sitter här och surfar och ignorerar högen med papper till höger om mig..

Kommentarer
Postat av: bloggläsare

Hej,
Du har nog den mest patetiska blogg jag någonsin läst.
Inte nog med att Du, åtminstone här i text, omnämner Din egen dotter som ett påhäng etc...Du verkar ju fullständigt omedveten om att bloggen förmodligen läses av Din arbetsgivare. Om det finns något sunt förnuft hos Din chef borde Ditt "utvecklingssamtal" avhandla just det, din tid och Ditt tyckande på bloggen.
Några goda råd i all välmening...skaffa Dig ett liv...börja gå i terapi....väx upp.
/BL

2008-02-14 @ 20:02:37
Postat av: beerbelly

BL är chefen eller?
Gött med en bra dag ändå. Hoppas den fortsatte så.

Postat av: Jerk

BL: Skönt att höra då har jag lyckats :)
Det är väl bara att inse att du inte förstår någonting av vad du läser. Var är min dotter ett påhäng tex?
Att jag har kollegor som läser min blogg är jag fullt medveten om..
Och är det någonting mitt utvecklingssamtal inte ska handla om så är det mitt tyckande på bloggen, eller har jag missat något är detta DDR??
Egentligen vet jag inte vem som är i mest behov av ett liv, jag som skriver här eller du som tydligen läser bloggen fast den är patetisk?

BB: Haha, skulle kunna vara det..nåväl..man kan inte glädja alla här i livet..jodå..den blev ganska hygglig..ha en bra kväll..

2008-02-14 @ 23:42:28
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback