Pappa Sadist..

..det blev försent för dotra..det stod 3-3 inför sista omgången..hur spännande som helst, då somnade hon..fick väcka henne då vi skulle dra oss hemåt..när vi åker i rulltrappan åker tåget iväg...så vi får vänta i en kvart..sen somnar hon mest hela tiden...nåväl, med lite tur innebär det en liten sovmorgon för mig imorgon..

Och imorgon ska hon följa med på innefotboll..mycket sport i helgen..fast på kvällen blir det både min älggryta och schlagerfestival för henne, så hon kommer bli nöjd...

Men blicken jag fick när jag sa att hon missade Let's Dance ikväll eftersom vi var på curling..puh..tur det går en repris på söndag...

Annars är det märkligt..så fort jag åkte ut mot de västra förorterna för att hämta dotra på flygplatsen kändes det i hjärtat..sen har tankarna vandrat västerut lite då och då ikväll..trodde ett tag jag hade det så bra att jag glömmer snabbt...sån tur har jag inte..tiden kanske läker såren..än har det inte gått särskilt lång tid så...

Kommentarer
Postat av: Blue

Fyyyy en sån elak pappa du är.... tvingar med Dotra din på Curling när ni kunnat stanna hemma och titta på Let's dance istället.

Men men... synden straffar sig själv... för nu fick du släpa runt på en halvsovande dotter istället... och lagen om alltings jävlighet kommer att se till att hon vaknar med tuppen imorgon bitti... hihihi

Tjingeling... ;)

Postat av: Jerk

Nåväl, hon hade missat Let's Dance i vilket fall..På spåret går samtidigt :)

2008-02-16 @ 00:56:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback