Suck..

Trots att jag igår kväll lyckades slå bort henne från tankarna kunde jag ändå inte somna..satan vad störigt...

så givetvis...jag vaknade när alarmet ringde, gjorde som vanligt och bakade in mig i täcket för att se på nyheterna och sporten..plötsligt var klockan 2 timmar senare..

Gled alltså in på kontoret en timme efter gränsen på flextiden..och eftersom jag skippat frukost grinigare än någonsin..
Otroligt nog blev det än värre när jag slog igång datorn..120 mail i inkorgen..suck..suck suck...
På lunchen var det lååång kö till micron..men fan megasuck...
Dotras mor ringer..kan du ha henne till tisdag eftermiddag? Jaha, får man inget gjort på måndag-tisdag heller..jag kanske kanske kommer vara ifatt till juni..

Det artar sig till en bra dag detta..

Om 4,5 timme ska jag träna iaf..mitt mål att bli en mer tränad Jerker går före allt annat...och där har vi den enda ljuspunkten för dagen...imorse fick jag dra åt bältet lite mer än vanligt..ett hål längre in..nästan som om jag blivit smalare..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Starkt med träningen. Imponerande som fan. Kör på!

Postat av: Jerk

mm..i år ska jag hålla distansen ut..det brukar dö ut efter påsk för min del annars..men i år ska jag fortsätta..

2008-02-11 @ 21:59:55
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback