Villa suger..

..orden är min dotters..hon sa dem i slutet av matchen när Villa tryckte på...ångrar att vi inte gick dit ändå..

Men, hennes far var trött och somnade när han läste tidningen, så middagen blev lite sen..hon var nöjd med den idag också..älgbiff, potatisklyftor och paprika, sallad och bea-sås..problemet nu är att toppa den middagen till imorgon..lutar just nu åt Lasagne..måste bestämma mig innan jag går och lägger mig iaf...

Sedan blev det Let's Dance..hennes val...nåväl..

Imorgon..är hon min största supporter när jag spelar innefotboll, sen blir det nog damhandboll i Eriksdalshallen..vi har aldrig gått på det förut och det känns som om vädret inte blir nog bra för att vi ska dra oss ut till Stadshagen..det får bli nästa helg istället..då kanske Shabaan är med också..

Fortfarande inget svar från Bajen om hur jag ska göra för att få ett säsongskort på sektion L, rad 13..fortsätter de såhär tänker jag fan bojkotta A-laget i år..aldrig att jag tänker jaga lösbiljetter en säsong till..då får det bli ett par matcher med dotra och inga mer, sen HTFF, damlaget och juniorlaget..

Kommentarer
Postat av: Glimra

Alltid ska man behöva bli hungrig när man läser här... Alltid älg också, som är så gott. Man kanske skulle samla några på balkongen och äta upp dem...

Postat av: Jerk

Du vet, jag har så många på balkongen att jag har ett livslångt förråd :)
Du är välkommen när du vill..

2008-03-01 @ 22:37:42
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback