För att locka läsare krävs det en klatschig rubrik..

Halv tolv, fredag kväll  och jag funderar på att gå och lägga mig...I'm really living in the fast lane..

Inte blev jag sist från kontoret heller..Erik, norrlänningen som åkte halva Vasaloppet, dök helt plötsligt upp och vägrade sedan att lämna, så halv sju fick jag ge upp och påbörja resan hem till min ö...

Jag är grymt imponerad av mig som utvecklat min lättja så pass...just nu ligger jag på soffan och skriver detta..inget konstigt tänker ni..bara att ha laptopen i knäna..så gör väl alla?
Nononono...jag har den på bordet..ligger på sidan i soffan och skriver...

Imorgon, imorgon så ska min alkoholtorka brytas..Jerk ska dansa med lampskärm på huvudet igen..dags för fest..ölen står på kylning...jag förväntar mig att det sluddriga talet infinner sig vid 18-tiden för att sedan stegras till enbart konstiga läten innan klockan slår tolv och askungen måste lämna balen..

Ringde för att gratulera en vän på födelsedagen idag.."Är du full lägger jag på direkt!"...mitt rykte har förbigått mig...det är ju först imorgon som jag kommer fylleringa..

Städerskan berättade att i hennes land får kvinnor blommor på internationella kvinnodagen och att hon ska baka tårta imorgon för den...det behövs inte här...jag har inte träffat en kvinna som inte bestämmer över mig...

Oj, i det här inlägget kan jag inte skriva något om mitt utvecklingssamtal heller..kanske imorgon då..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Kul med party ikväll. Hoppas det blir bra.

Postat av: Jerk

Jag hoppas också..risken finns väl att det går överstyr nu när jag ärså ovan igen..fast det kan väl vara kul det också :)

2008-03-08 @ 09:57:07
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback