På riktigt..

..jag bryr mig inte om det är vackra tjejer eller en vacker instruktör på spinningen..jag är där för att svettas och i slutändan bli bättre tränad och lättare..
Fast det är roligare att läsa om lättklädda, slimmade tjejer än en tjock, medelålders Jerker..

Städerskan hade förresten fyra blåmärken efter innebandyn igår..ett på kinden, ett på armen och två på låren..fast de två sista fick jag inte se..

Faktum är att jag oftast blundar under spinningpassen...det är lättare att hålla takten då..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Kan inte neka till att det är trevligt att läsa om en het instruktör och en sexig städerskas lår...
Kul att höra hur det går med träningen oavsett det också förstås.
Ha en bra fredag.

Postat av: Jerk

Det är trevligare att skriva om dem också :)
Ha en bra fredag du också!!

2008-03-07 @ 15:45:58
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback