Snart är det slut på det här livet..

Gick och la mig strax efter tolv igår..vaknade kl.9 imorse..sitter nu och slösurfar samtidigt som jag tittar på damernas 30 km från Kollen...snart frukost och om nästan en timme blir jag hämtad för en tur ut mot de västliga förorterna..sista matchen i innefotbollen ska spelas..vi har fortfarande chansen att komma sist (bra fokus där, Jerker)..men kommer antagligen hamna 6-7 nånting..vi kan inte bli bättre än sexa iaf..

Och efter det så är det dags att börja förbereda sig för party..dammsuga, duscha och tvaga sig och kolla på femmilen från Kollen..laga lite mat...innan det blir de sydliga förorterna, farliga damer och vacker alkohol..jag förväntar mig att det blir den bästa kvällen i mitt liv..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hahaha. Helt rätt att gå ut med låga förväntningar :)

Postat av: Jerk

yup, med sådana förväntningar kan inte kvällen bli annat än lyckad :)
Det var kul igår iaf, men alla andra börjar visst bli gamla..

2008-03-09 @ 12:41:30
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback