Choklad bytes mot sex..

Visst är det underbart att solen skiner idag? Verkligen underbart..riktigt jävla glad blir man...

..att sedan ett tvättberg väntar på att tas hand om när jag väl släpat mig hem från kontoret (om ett par timmar) känns också inspirerande..plocka ihop den rena tvätten, stryka det som strykas ska..packa inför morgondagens utlandsresa...försöka hinna med att fixa dotras dator ingår också i kvällens bestyr..liksom middag..det blir definitivt av den enklare sorten..satan, det måste diskas också..

Känns som att det är okej att jag skippar träningen idag faktiskt...

Sa jag att jag skulle packa för min resa till Schweiz ikväll? Sa jag det?
Jaha, jag sa det, sa jag något om att jag ska köpa hem ett kilo choklad också? Bara för mig? Inte en chans att jag bjuder...eller, det finns en chans, men det kräver nakenhet (inte för mig då) och att den jag bjuder är av motsatt kön...jag är tämligen övertygad om att jag får behålla chokladen för mig själv..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Byter ett berg av smutsigtvätt mot ditt berg av ren sådan?
Fajen får nog lönnmörda någon som har tvättid den här veckan om det ska lösa sig.
Ha det bra i utlandet!

Postat av: Åsa

Asch. Åk du och roa dig (ja, "kurs" vet man ju vad det betyder - fri sprit!). Tänk inte på oss andra som får gå hemma i den gråa tristessen.
Och inte ens lite choklad bjussar du på utan baktankar. Snåljåp...
;-)

(Hoppas du hinner med vad du ska göra i dag, och att det blir en riktigt trevlig resa förstås!)

2008-05-19 @ 17:57:16
URL: http://vindvirvel.blogg.se
Postat av: Jerk

BB: Bytet är inte taget..mitt tvättberg huserar i klädkammaren nu..
Det blir nog bra därnere i alplandet..tungt åt huvudet bara eftersom det är tänkt att jag ska lära mig en massa..
Åsa: Inte fri sprit, men förhoppningsvis billig öl på onsdag iaf..
Jag är man, jag bjuder aldrig på något utan baktankar, precis som att en kvinna aldrig är snäll utan att vilja något ;)

2008-05-19 @ 23:15:51
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Åsa

Ingen fri sprit = dålig kurs.
Men jesus, jag som är så snäll. Då vill jag ha massor menar du, eftersom jag är kvinna. Jag är snäll ändå. Utan choklad... Snålis! ;-)

2008-05-19 @ 23:43:10
URL: http://vindvirvel.blogg.se
Postat av: Jerk

Det är väl ingen kurs så, vi är 3 st härifrån som får lite djupare kunskaper i våra produkter, så..
Jag är väl inte snål..det är inte mycket du behöver göra för att få choklad ;)

2008-05-20 @ 09:11:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback