Men se där, ett reklamblad från postkodlotteriet, det måste jag läsa..

Det är inget konstigt att jag sitter här..trots ihärdig planering och att jag pratat om det i veckor så är det tråkigt att städa..jag skjuter med andra ord upp det så länge som möjligt...

I morse vaknade jag redan kl.8...kändes väl tidigt, vände på mig och klockan var nio...till slut klev jag upp kvart över tio...full av energi för att ta itu med köket..eller inte..jag låtsas att det beror på att jag är en så hänsynsfull granne..att jag håller mig tyst så mina grannar får sova ruset av sig först...inte att det beror på latmasken i mig..han som egentligen vill leja bort städningen...jag har ändå 34 kvm att städa..

Snart ska jag gå in i köket iaf..fast det kanske blir frukost först..bra att ladda med energi innan man ska städa..det enda jag med säkerhet vet är att jag slutar städa kl.17...då spelar Bajen i cupen...matchen sänds på tv...efter det är det SM-final i handbollen...också med Bajen..

Nåväl, mot köket, först ska jag bara...

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

Postat av: valp

jag har oxå ett berg med disk. och jag ska oxå se bajen i fotboll&handboll... måste jag hinna diska först... jag ska bara...

2008-05-01 @ 13:29:02
URL: http://sjukvalp.bloggagratis.se/
Postat av: Tom

Får man muntra upp med en gåta? Här kommer den. Varför har blondiner en kromosom mer än hönor? Jo, för att de inte skall skita på golvet! Nu kanske det går lättare att städa:)

2008-05-01 @ 15:39:41
URL: http://starsandfashion.webblogg.se
Postat av: Annika

TACK! hade helt missat att matchen sändes, du har räddat dagen :)

2008-05-01 @ 16:47:08
URL: http://www.TheAnnika.blogg.se
Postat av: Jerk

Mandiz: Tack, detsamma till dig..
Valp: disk hade jag ingen, men väl ett äckligt flottigt kök..nu är det bara äckligt :)..och fotbollen går bra, snart dags för pizza och handboll..
Tom: haha, den var bra..
Annika: Hur kunde du missa det?? ;) Nåväl, jag missade givetvis det fjärde målet..tydligen duschar jag längre än halvtidspausen..*muttermutter*

2008-05-01 @ 18:25:20
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback