Sista kvällen med Jennie..

..eller ja, det blir sista spinningpasset innan vårschemat tar slut...får se hur mycket spinning det blir i sommar..får se hur många pass Jennie har...

Jag har laddat upp med att köra varenda svordom jag någonsin lärt mig i mitt drygt 33-åriga liv...grinig är bara förnamnet..men jag fick in 5 av 6 inköpskontrakt i systemet till slut...det värsta är kvar..det blir väl hela förmiddagen imorgon skulle jag tro..de börjar gälla på måndag så jag må se till och göra mitt jobb..vilket givetvis innebär att jag inte hinner göra något annat..men men..imorgon ska jag dricka..det brukar hjälpa..

Tidigare idag mejlflörtade jag lite lätt med tyskan (ja, eller jag var väl trevlig i jämförelse med vilken surkuk jag brukar vara på jobbet får det räknas som flört)..jag läste även ett utkast av min artikel i personaltidningen..utkastet var på tyska så jag förstod inte alltför mycket..mitt påhopp på norrlänningen hade de tagit bort och även något mer..får nog be tyskan läsa igenom det..att jag anser danskarna vara ett ölhävande och cigarettrökande folk är iaf kvar...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Ajdå. Semester för gym redan. Är det sommar stängt?
Mejlflörtande är fint :) Dags att ta ut henne på öl och saurkrat snart?
Ha en bra kväll!

Postat av: Åsa

Citat: "mejlflörtade lite lätt med tyskan...". Tror du ska börja med att "offensiv-flörta med tyskan" istället. Då kanske hon vill ha choklad. Om den finns kvar. ;-)

2008-05-29 @ 22:17:24
URL: http://vindvirvel.blogg.se
Postat av: Jerk

BB: Nej, men det blir sommarschema nu..får se om något pass funkar för mig..det är ju dessutom snart EM..
Tyskan är med på firmafesten imorgon, så jag hittar säkert på ett tokbra sätt att göra bort mig på :)
Åsa: Nja, vi får väl se..det finns drygt ett kilo choklad kvar fortfarande (verkar inte vara några feminina varelser som är intresserad av choklad), så man vet aldrig..å andra sidan är hon vegetarian..

2008-05-30 @ 00:12:27
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Åsa

Vegetarian?! Drop it! ;-)

2008-05-30 @ 00:31:55
URL: http://vindvirvel.blogg.se
Postat av: Jerk

:)..det är ju ingen positiv egenskap iaf..vad ska jag bjuda på för middag tex? Här har du ett salladsblad och lite tomat och gurka, själv äter jag den här blodiga älgbiffen med potatisklyftor och hemmagjord sås... :P

2008-05-30 @ 09:08:46
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback