Telefonsupport var god dröj..

Kom in redan före nio idag, trots att jag rakade och stilade upp mig inför Schweiz-resan...

Nu har cirkusen dragit igång, som vanligt när man ska åka så dyker det helt plötsligt upp oväntade saker en masse..

Eller, cirkusen drog väl igång redan imorse..klockan var in mer än halv åtta innan det började ringa i mobilen..sedan på väg till jobbet, när jag satt i tunnelbanan fick jag telefonsupporta en höjdare nere i Schweiz...på väg från tunnelbanan mot jobbet fick jag ge honom mitt kreditkortsnummer..

Allt handlade om det viktigaste på jobbet just nu...EM-Drömelvan...som sjufaldig mästare räknar alla med att jag kan allt...och oftast har de rätt..

Kommentarer
Postat av: valp

några heta tips inför drömelvan?
ha det så trevligt i alplandet.

Postat av: Jerk

mja..jag har inte satt mig in i det än..så jag är faktiskt väldigt osäker än så länge..det kommer i början av juni.. :)

2008-05-22 @ 23:15:45
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback