Pass 147 (Gymträning)

5 min uppvärmning på motionscykel
2x12 ryggresningar
2x12 benböj i maskin (50kg)
11 stationer, minst 12 reps på varje, 2 varv i cirkelgymmet.
 
Hade grym träningsvärk i benen sen i onsdags och lite lätt träningsvärk i magen. Klarade ändå att köra på bra och har nog kommit tillbaks till samma vikter som innan uppehållet nu, ganska säker på att maskinen för bröstmuskler är ännu tyngre. Det känns bra att jag så snabbt kan komma tillbaks med de grejerna, men flåset är fortfarande för dåligt, så jag måste komma igång med joggingrundorna, så jag åtminstone hinner ett par innan jag drar norrut.
 
Har fortfarande inte räknat ut hur jag ska få ihop min träning när jag flyttat, men det är iaf ett aktivt jobb, så jag borde kunna klara vikten ganska bra....
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

nu var det länge sen jag kikade in i din blogg ser jag! Grymt vad du hänger i med träningen.
Köp med dig en kettlebell till skogen så klarar du hemmaträningen :-)

Postat av: Jerk

Mja, jag har tappat rejält med träningen i september, men det är inte så konstigt. Får se hur jag jobba nu framöver hur jag löser träningen..måste iaf komma över mitt första mål på 156 pass :)
Ulla och Roland har visst både hemmagym och löpband, kanske blir en del besök hos faster i vinter ;)

2014-09-29 @ 18:35:19
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback